Naša kultura

„Kreiranje budućnosti koja je vredna življenja. Za pacijente. Širom sveta. Svakog dana.”

Naš cilj ujedinjuje sve nas u kompaniji Fresenius Medical Care. 

NephroCare je kompanija za pružanje nege u okviru kompanije Fresenius Medical Care. Pružamo usluge u centrima za dijalizu u više od 40 zemalja širom Evrope, Bliskog Istoka, Afrike i Latinske Amerike. Danas više od 31.000 naših zaposlenih pruža negu za više od 100.000 pacijenata u više od 1.000 NephroCare centara, sa oko 16 miliona tretmana godišnje. 

Želimo

da pružimo najviši mogući kvalitet nege kako bismo svakodnevno unapređivali dobrobit svakog pacijenta tako što postavljamo standard za negu bubrega. 

Vreme je da se usmerimo na prevenciju. 

Mi smo

vodeći pružalac usluga dijalize u regionu. Pružamo usluge nege u sistemu zasnovanom na vrednostima kako bismo kontinuirano stvarali vrednost za svoje pacijente, zaposlene i partnere u zdravstvenim sistemima. Saznajte više o nama i o NephroCare sistemu vrednosti.

Mi slušamo

u kliničkom okruženju nisu samo tehnologija i medicinsko znanje od suštinskog značaja. Naši stručnjaci takođe uspostavljaju ljudsku i emotivnu vezu sa pacijentima i zato imaju veoma važnu ulogu u usaglašenosti pacijenata sa terapijom i njihovim blagostanjem. Naši zaposleni su naše najveće bogatstvo i naučili smo kako da omogućimo da im radno okruženje bude bolje i bezbednije. Putem našeg programa za anketiranje zaposlenih neprestano procenjujemo radnu atmosferu i motivisanost zaposlenih i preduzimamo mere uvek kada je to potrebno.  

NephroCare predstavlja međunarodnu priliku 

Kao međunarodna mreža, delimo svoje znanje, iskustvo i najbolju praksu. Naše kolege u NephroCare centrima se obučavaju i rade u skladu sa globalnim standardima i procedurama naše mreže. U nekim zemljama postoji nedostatak kliničkih stručnjaka. Naše kolege imaju priliku da traže posao i započnu karijeru u raznim zemljama, a da ne propuste dobro poznatu praksu visokog kvaliteta u oblasti nege bubrega.  

Naše Vrednosti nam pomažu da u svakodnevnom radu zajedno ostvarimo svoje ciljeve.

Saradnja

Mi radimo u timovima. Udružujemo snage kako bismo postigli više od onoga što možemo da postignemo kao pojedinci. Znamo kako da radimo udruženim snagama na postizanju zajedničkog cilja kompanije. Komuniciramo otvoreno 

Slavojka Dević, Bosna i Hercegovina: 

Nakon 30 godina rada na dijalizi, Slavojka i dalje obavlja svoj posao sa istom strašću, posvećenošću i željom da pomogne i prenese znanje drugim kolegama. Slavojka ume dobro da sluša. Ona ne samo da sluša ljude, već stvarno čuje šta oni govore. Uvek smirena i mudra, nalazi vremena da pomogne drugima i njeni saveti su korisni svim novim zaposlenima, ali i pacijentima. Nikada se nije dogodilo da ne obavi posao najbolje što može. 

Željka Fučkar, Hrvatska: 

Željkinu nominaciju je napisao kolega koga je upoznala prvog radnog dana. 14 godina kasnije, ovaj kolega je opisuje ovim toplim rečima: Željka u tim unosi vedrinu svojim šalama, motiviše druge kolege, a istovremeno je profesionalac koji je posvećen poslu. Preuzima inicijativu kada je to neophodno. Nikada ne ostavlja ništa nedovršeno. 

Rami Furverker, Izrael: 

Ramijeve kolege ga poznaju kao nekog ko je uvek voljan da pomogne i podrži druge. Sjajan je timski igrač i u potpunosti je posvećen nezi visokog kvaliteta i vodi računa o koordinaciji sa multifunkcionalnim timovima i pacijentima. Veliku pažnju poklanja kvalitetu i bezbednosti i dosledno pruža sjajnu podršku dugi niz godina. Pacijentima prilazi sa osmehom, uvek je veoma pažljiv prema njima i velika im je podrška. 

Proaktivnost

Mi završavamo stvari. Vidimo mogućnosti tamo gde ih drugi ne vide i menjamo status kvo svojim uverenjem da ne postoje ograničenja. Preuzimamo inicijativu da svojim radom ostvarimo uticaj. Postavljamo pitanja da bismo jasno razumeli šta je potrebno učiniti i preuzimamo odgovornost za rezultate. 

Lucija Pedro, Portugalija:  

Lucija se oseća dovoljno slobodno da predloži na koje sve načine može doći do poboljšanja u klinici, kao što je preraspodela nekih pacijenata u prostoriji za dijalizu, kako bismo se postarali da svi budu zadovoljni rasporedom uključivanja i isključivanja.  Od kada je aplikacija „myCompanion” pokrenuta u Portugaliji, ona stalno motiviše pacijente da instaliraju i u potpunosti koriste aplikaciju. Nalazi slobodno vreme da posavetuje svakog pacijenta kako da koristi aplikaciju. 

Karlo Elemento, Italija:  

Karlo je medicinski tehničar za dijalizu već 24 godine. Uvek je bio entuzijastičan i proaktivan u pružanju nege. Na početku izbijanja pandemije koja je izazvana virusom Covid-19, kada su mnogi bili u panici zbog porasta broja obolelih, bio je prvi medicinski tehničar koji je volontirao u NephroCare timu za borbu protiv virusa COVID-19 za Italiju. 

Veronika Tomkov, Poljska: 

Veronika je veoma posvećena podsticanju pacijenata da koriste aplikaciju „myCompanion” kao novinu u njihovom procesu lečenja. Sastaje se sa svakim pacijentom kako bi predstavila aplikaciju i informisala pacijenta o upotrebi i prednostima aplikacije. Pokazalo se da je interesovanje za aplikaciju veoma veliko i broj registrovanih korisnika se značajno povećao. 

Pouzdanost

Radimo ono o čemu govorimo. Pacijente i partnere stavljamo na prvo mesto i dosledno pružamo izuzetnu uslugu. Poslujemo sa iskrenošću i integritetom i nikada ne ugrožavamo bezbednost, kvalitet ili zdravlje svojih pacijenata. Pokazujemo poštovanje i pokazujemo vođstvo sopstvenim primerom. Mi smo pouzdan saveznik svojim pacijentima, partnerima i kolegama. 

Dušica Sladoje, Bosna i Hercegovina:  

Dušica je izuzetno pouzdana i sve zadatke obavlja precizno i na vreme. Iako je samohrana majka, uvek prva dolazi na posao. Tokom velike poplave 2014. godine, slučajno je prolazila pored našeg centra i videla radnike kako spasavaju uređaje i opremu. Ostala je da pomogne do kasno u noć. Sledećeg dana je ceo grad poplavljen i Dušica je evakuisana čamcem. Svi znaju da mogu da računaju na nju. 

Gulnara Igisinova Balgabekovna, Kazahstan  

Neke od najboljih Gulnarinih osobina su pouzdanost, odgovornost i preciznost. Brzo uči i savladava primenu novih standarda. Pomaže u obučavanju novih zaposlenih. Poznata je po tačnosti i stepenu lične organizacije. Prijatna je prema svima i uvek pruža podršku pacijentima lepim rečima i postupcima. 

Elizabet Revah, Izrael:  

Osim vodeće uloge u klinici, Elizabet je klinički instruktor i obučavala je mnoge medicinske sestre u Izraelu o kvalitetu naše nege. Osoblje računa na nju i u potpunosti ima poverenja u nju. Postavlja visoke standarde za upravljanje indeksom Kt/V na klinici. Veoma joj je važno da ostvari dobre rezultate. U potpunosti će se fokusirati kako bi osigurala da osoblje pomno pazi na ključne pokazatelje uspešnosti i da su pacijenti saglasni sa terapijom. Njene kolege je opisuju kao simbol pouzdane osobe sa divnom ličnošću. 

Izvrsnost

Nadmašujemo očekivanja. Usmereni smo na rezultate i koristimo najbolje prakse. Konstantno održavamo kvalitet i napredujemo kako bismo svoje poslovanje usmerili ka uspešnoj budućnosti. Predlažemo ideje o tome kako da napredujemo i stvaramo inovacije. 

Maha Kaled, Izrael:  

Maha je mlada medicinska sestra koja je već postala uzor svojim kolegama. Kolege traže njen savet i uvek cene strpljenje i podršku koje im pruža. Stalno radi na svom ličnom razvoju i ne prestaje da se edukuje i usavršava. Aktivno učestvuje u implementaciji NC smernica i postavlja više standarde za druge timove. Maha strastveno pacijentima pruža smernice o transplantaciji. Ona punu pažnju posvećuje tome da pacijenti na vreme budu stavljeni na listu i ostanu na listi.  

Jeliz Ajdin, Turska: 

24. januara 2020. godine, Jeliz je bila pri kraju smene kada je centar pogodio zemljotres. U tom trenutku je 1 pacijent još uvek bio na dijalizi. Postarala se da ostane s njim u prostoriji za dijalizu i da mu pruži utehu. Istog trenutka je počela da dijalizu privodi kraju i napustila je kliniku zajedno s pacijentom čim je to bilo bezbedno.  

Simona Daskula, Rumunija: 

Svojom profesionalnošću i razumevanjem koje pruža pacijentima Simona predstavlja uzor svojim kolegama. Precizno savladava sve tehnike i sa velikom empatijom i poštovanjem brine o pacijentima. Vođena je stalnim usavršavanjem svojih veština, a pružanje izuzetne nege doživljava prirodno jer su ljudski životi dragoceniji od bilo čega drugog. 

Povezane teme

Fresenius je globalna zdravstvena mreža koja obezbeđuje proizvode i usluge za dijalizu, bolnice i brigu o pacijentima.